A negyedikesek már olyan nagyok, hogy képesek bemutatót készíteni különféle témákból. A karácsonyi bemutatónak legfőképpen a háttéranyagán dolgoztak, de már a diasor elkészítésében is nagyon sokat segítettek.
karacsonyi_udvozlet_4b_blogba.pptm
A negyedikesek már olyan nagyok, hogy képesek bemutatót készíteni különféle témákból. A karácsonyi bemutatónak legfőképpen a háttéranyagán dolgoztak, de már a diasor elkészítésében is nagyon sokat segítettek.
karacsonyi_udvozlet_4b_blogba.pptm
A 4.b osztály negyedikes lett. 💓 3.b-s életük, most látom, nem került be blogomba. Pedig akkor is voltak, okosak voltak és kedvesek és rengeteg mindent csináltunk együtt. Többek között hosszabb - rövidebb karanténokat, és egyebeket. Tehát az ő harmadikos életük, az én harmadikos szakmai életem sem került a kukába, de az biztos, hogy írói válságban voltam. (Nem pusztán időhiány miatt nem vezettem a blogot.)
Ha a blogban nem is, de a hivatalos osztályoldalunkon mindenképpen muszáj volt tudósítani a tavalyi év legnagyobb sikeréről, arról, hogy megnyertük a hazai eTwinning versenyt Coding to save the Planet nemzetközi projektünkkel.
Buncee - Coding to save the Planet
Hogy hogyan jutunk el a harmadikos eTwinning győzelemtől a címben szereplő negyedikes projektig, azt nem tudom, de ebből is látszik, hogy milyen régen írtam blogot.
Tehát elkezdődött a 2021/22-es tanév. Két projektet terveztem, mindkét projekt tetszett a gyerekeknek is, így októberben beköltözhettünk Bergengóciába. Bergengócia egy szigetvilág, a projekt pedig Nagy Katalin: Én, te, ő "regényére" épül. Ezeknek a gyerekeknek nem volt olyan szerencséjük, mint a NAT2020 szerint tanulóknak lesz majd, nekik még kő keményen 👦 tanulniuk kell a szófajokat.
Ha kell, legalább játszhassunk - hátha akkor nem vesszük észre, hogy "kő kemény" tanulás folyik a 4.b-ben.
Megalakultak a szigetek. 5 lett belőlük:
A tanulók saját pénzt terveztek, amit ki is nyomtattunk, így a szigeteknek saját fizető eszközük lett. Pénzüket feladatok és segítők vásárlására, esetleges büntetéseik kifizetésére használják. A projekt végén a ClassDojoban összegyűjtött pontok és a bankban tárolt pénzek összeszámolása után derül ki, hogy melyik sziget győzött a szigetek közötti versenyben.
A pénzek: