2018. január 24., szerda

Az "öt törzs"

...és persze Álmos! Tegnap délelőtt a  6 kiválasztott gyermek "Álmost választott". Kicsi ráhatásra és a lányok belátó döntése miatt az egyetlen fiú győztes, Krisztofer lett Álmos.
Tegnap délután ("házi feladatként") a törzsfők maguk köré szervezték a törzsi tagokat. "Mily szép" is a negyedik évfolyam, ma reggelre volt 5 honfoglaló törzs és 1 Álmos. 😊😋


Ezt dokumentáltam is a ClassDojoban
(Ha jó lenne a Wifi, ha menne rajta a 26 db tablet, akkor...na, de ez itt nem panasznap!) Szóval kinéztem, hogy üres az infoterem, így 1 órát ott dolgozhattunk.
Az Office365 Teams alkalmazásába most már mindenki be tud lépni. Megtanultuk, hogyan használjuk az osztályjegyzetfüzetet. A törzsfő személyes jegyzetfüzetébe létrehozta a törzsi lapot, begépelte a törzsi tagok nevét.
A csetfalon kiosztottam az első feladatot.




A Rege a csodaszarvasról olvasmányhoz kötődött a feladat. Az első része már az infoteremben elkészült.
A második magyar óra elején, a teremben fejezték be a feladatot a gyerekek.
Még nincsenek készen, de már így is nagyon jók az offline szófelhők.






Ennek a feladatnak a befejezéseként az egész osztály együtt dolgozott, össze kellett rakniuk a részletekből az egész történetet. Nem is volt olyan egyszerű, az elejét és a végét könnyen meg lehetett állapítani, de a többi részletet nagyon odafigyelve kellett egyeztetni. Most is remek volt az együttműködés.




"Ez a mienk"
Lehet, hogy a pedagógus jobban élvezi a Teams használatát, mint a gyerekek? Szorgalmi házi feladatként még megosztottam a felületen egy feladatot, hozzá javasoltam két alkalmazást és este 7 órakor már jött is egy megoldás. Nagy örömet okozott. (Hiszen 10 évesekről beszélünk!)


Logaster
Az Órai jegyzetfüzet "Hasznos linkek" lapján a Logaster logo készítő alkalmazást és egy online rajzoló programot kínáltam fel a gyerekeknek a törzsi címer elkészítéséhez.

A gyerekek szavajárásával: nagyon klassz volt a mai nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése