2019. november 16., szombat

Konferenciák, pedagógiai napok, workshopok


Az utóbbi két hétben 2 konferencián, a Budapesti POK Őszi pedagógiai napján és egy VEKOP pályázatos workshopon vehettem részt előadóként.

A XXI. Országos Szakértői Konferencia Hajdúszoboszlón került megrendezésre november 5-6-7-én. Nagy megtiszteltetés volt számomra és iskolámnak is, hogy a DPMK felkérésére a 2019-es Digitális témahéten nyertes iskolai pályázatunkat mutathattam be.

A Budapest POK által szervezett Őszi Pedagógiai Napokon (november 4-8.) "Egy eTwinning projekt tapasztalatai a globális célok tükrében" címmel tartottam előadást az érdeklődő kollégáknak. 

November 8-án a már negyedszer megrendezett Mobil eszközök az oktatásban konferencia lelkes előadója lehettem, mert a konferenciát szervező kutatócsoport tagja vagyok.

Végül, de nem utolsó sorban egy VEKOP-os pályázat mentoraként a Ceglédi Tankerület által, a Nagykátai Mátray István Általános Iskolában rendezett workshopon beszélhettem a digitális pedagógiáról, a témahetek szerepéről a lelkes pedagógus közönségnek.

A prezentációk között természetesen van átfedés, ezért itt csak egyet mutatok be, mely véleményem szerint lefedi az összes témát. (A prezentáció a képre kattintva érhető el.)

https://csvmg-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/tar_marianna_csvmg_onmicrosoft_com/EXx79ta0XcVOgCqr1KXf4awBBNzYTDw1fHtKXw3d58UlUw?e=rJgSaL


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése