2012. július 4., szerda

Miért írok blogot?

2012 tavaszán részt vettem (önkéntes alapon) az ELTE, Ollé János által szervezett, Információtudomány és média a 21. században  MA kurzusán. A teljesítés egyik alapkövetelménye volt, hogy blogot kellett vezetni. Ezzel párhuzamosan a mentor tanár képzésen is alapkövetelmény volt egy közös blog írása. Így azután, tanító létemre alapos kiképzést kaptam "digitális pedagógusságból".

Őszintén bevallom, először idegenkedtem ettől a tevékenységtől. Majd egészen belejöttem. Ezért döntöttem úgy, hogy folytatom az írást, mostmár minden kényszer nélkül. Ha nem is válok senki hasznára, legalább a magam szórakoztatására.

2 megjegyzés:

  1. Szia Mariann, Én azért várom a kényszer nélküli bejegyzéseidet! :-) Szép napot neked! D. Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Kata! Nagyon szépen köszönöm az érdeklődést! Látom már, hogy nagy kihívás elé nézek! :-)

      Törlés