2017. október 21., szombat

eTwinning szeminárium Budapesten

Szeptember végén részt vehettem az eTwinning Magyarországi Szolgáltató Pontja által szervezett szakmai továbbképző és partnerkereső találkozón. Lassan október vége van, de az eseményről írni csak most van időm. Aktualitása így tán már elveszett, annál is inkább, mert készült a programról egy igen jó összefoglaló, mégis úgy érzem, hogy a szemináriumnak blogomban is helye van.



Hotel Hungaria
Hotel Hungaria
                                          
Hotel Hungaria


Remekül éreztem ugyanis magam. Találkoztam ismerősökkel, de megismerkedtem a környező országokból érkezett magyar anyanyelvű pedagógusokkal is. (Könnyebbség volt, hogy a szeminárium magyar nyelven zajlott, nem kellett hiányos angol tudásommal bajlódni.) A harmadik nap végére szinte "közeli" kollégákká váltunk, hiszen kiderült, hogy hasonló elképzelésekkel jöttek a pedagógusok és az is, hogy hasonló gondokkal küzdenek. Megismertük egymás projektötleteit, tervezgettünk, hogy hogyan tudnánk ezekhez kapcsolódni. Ehhez szolgáltat felületet az eTwinningLive.




A "tanulnivalók" közül sok mindent ismertem már, de számos új dologgal találkoztam. Továbbfejleszthettem Scratch és "robotika" ismereteimet, és még mindig tanultam új alkalmazásokat.
Az előadások, workshopok színvonalasak, figyelemfelkeltők voltak, ámulva hallgattam az eTwinning nagyköveteket, amikor saját projektjeikről beszéltek.


 
                                     

  


 


Az ellátás, a szabad programok - szokás szerint - kiválóak voltak. Pestiként életemben először vehettem részt idegenvezetős budapesti városlátogatáson. A hajózás során pedig ismét azzal szembesültem, hogy Budapest gyönyörű este.






Köszönöm a szervezőknek a lehetőséget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése